FAKTARUTA
Bil/Modell: | BMW 750i |
Årsmodell: | 1992 |
Mil: | 16500 |
Tjänstevikt: | 1900 kg |
Motortyp/Volym | V12/5L |
HK/Nm: | Ca 350?/500? |
0-100 km/h: | - |
402 meter: | - |
TopSpeed: | - |
Växellåda: | 4-växlad automat med lock-up |
Däck: | 235/65-15 |
Mods: | Nyrenoverad motor som är portad och planad. |
Framtidsplaner: | Säljas |
FAKTARUTA
Bil/Modell: | BMW 320i |
Årsmodell: | 1988 |
Mil: | ca 22000 (Dec -03) |
Tjänstevikt: | 1250 kg |
Motortyp/Volym | Rak 6:a/2,0L |
HK/Nm: | 129/164 |
0-100 km/h: | 10,6 |
402 meter: | ? |
TopSpeed: | 197 km/h |
Växellåda: | 5-växlad manuell |
Däck: | Vinterdäck Yokohama 185-65 på bmw original 15"
alufälg Sommardäck 215-40/17 på alufälg |
FAKTARUTA
Bil/Modell: | Chevrolet Caprice Classic |
Årsmodell: | 1977 |
Mil: | ? |
Tjänstevikt: | 1900 kg |
Motortyp/Volym | V8/5,7L |
HK/Nm: | ?/? |
0-100 km/h: | ? |
402 meter: | ? |
TopSpeed: | ? |
Växellåda: | 3-stegad automat |
Däck: | 235/70-15 |
Bil/Modell: | Fiat Uno Turbo |
Årsmodell: | 1990 |
Mil: | 12500 (mars 2003) |
Tjänstevikt: | 1020 kg |
Motortyp/Volym | Rak 4:a/1,3 L |
HK/Nm: | 101/147 (orginal) |
0-100 km/h: | 8,5 sek (orginal) |
402 meter: | - |
TopSpeed: | 200 km/h (orginal) |
Växellåda: | 5 växlad |
Däck: | Yokohama A520 185/60-14 på Mille Miglia fälgar |
Modifieringar: | Intercooler från Golf G60 JR Direct Air filter Luftmassemätare från Croma turbo 2,5"rostfritt från kat Forgedump Glycerinfylld laddtrycksmätare Förstärkt koppling Bättre progressiv sopparegulator |
Bil/Modell: | BMW 525iA |
Årsmodell: | 1992 |
Mil: | 19600 (dec 2002) |
Tjänstevikt: | 1720 kg |
Motortyp/Volym | Rak 6:a, 24V/2,5 L |
HK/Nm: | 192+/245+ |
0-100 km/h: | 9,9 sek (original) |
402 meter: | - |
TopSpeed: | 225 km/h |
Växellåda: | 5 stegsautomat |
Däck: | 235/45-17 fram, 255/40-17 bak |
Modifieringar: | M5 original avgassystem K&N Open Air 57i kit Ställbara Koni dämpare fram Sänkt, vita blinkers runt om |
Övrigt: | Fullt utrustad, M5 paket |
-99, 98 hk, 0-100 4 sek, toppfart 230 km/h